هکتور، پدری مهربان با ناتوانی ذهنی، پس از اینکه به اشتباه به جرمی هولناک متهم میشود، به یک زندان مخوف میرود. اما به زودی مهربانی و خوشقلبی هکتور زندانیان را مجذوب خود کرده و آنها تصمیم میگیرند به او کمک کنند تا دخترش را ببیند و بیگناهیاش را ثابت کند…
ولی خب اون موجودات فضایی خیلی جای بحث داره که بخاطر همین نمیشه واردش شد و فکرمیکنم نقطه ضعف فیلم هم همین بود و میتونست بهتر باشه.
در کل بخوام یه جمع بندی کنم باید بگم که ارزش یکبار دیدن داشت.
جوکر 1 هم خوب بود
شاید سلیقه تو نیست این فیلما